Delegowanie pracowników na konferencje

Delegowanie pracowników na konferencje

Wiele firm deleguje swoich pracowników. Powodowy mogą być rozmaite, w zależności od rzeczy jakie muszą załatwić. Czasami są to krótkie wyjazdy służbowe innym razem dłuższe i bardziej czasochłonne wyjazdy. Jednym z powodów są różnego rodzaju konferencje czy zgrupowania, innym szkolenia lub praca na dłuższy okres w siedzibie firmy będącej poza granicami kraju. Przed samym wyjazdem pracownika trzeba załatwić szereg spraw. Każdy także powinien znać swoje prawa, zatrudniony musi wiedzieć jaką prace będzie musiał wykonywać w nowym tymczasowym miejscu pracy. Należy także spełniać inne wymagania jakie stawia nam państwo dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE
. Szereg załatwiań czeka pracodawcę nie tylko w na miejscu ale również w kraju do którego ma być delegowany pracownik. Dzięki odpowiednim dyrektywom jakie inauguruje Unia większość niejasności zostaje rozwiązana. Ponieważ jest ona ciągle dopracowywana trzeba być na bieżąco z wszelkimi informacjami.